۱۲ کشته و مصدوم در  تصادف اتوبوس با تریلر در اتوبان کاشان-نطنز

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در اثر تصادف امروز صبح بین یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر در آزادراه کاشان به نطنز خبر داد.

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در ساعت ۳:۴۳ دقیقه بامداد امروز پنج شنبه رخ داد، اظهار کرد: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان نیروهای امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که یک دستگاه اتوبوس با تریلری در سه کیلومتر مانده به عوارضی قمصر در آزادراه کاشان به سمت نطنز تصادف کرده است، بلافاصله کارشناسان این مرکز با چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه هشت مصدوم را با حال نسبتاً مساعد به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کرده و سه مصدوم نیز با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شدند.

وی افزود: در این حادثه یک نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و علت این حادثه از سوی پرسنل انتظامی در دست بررسی است.

کد خبر 462326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.