ترخیص ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ترخیص ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی به مالکان آنها در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی خبر داد و از مالکان موتورسیکلت‌های باقیمانده خواست هرچه سریع‌تر به منظور تعیین تکلیف وسایل نقلیه خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر کمک به مردم در شرایط ویژه کرونایی و مشکلات به وجود آمده ناشی از وضعیت اقتصادی کشور پلیس راهور ناجا طرحی را به منظور ترخیص موتوسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های طرف قرار داد با ناجا که از سال‌های قبل در این پارکینگ‌ها متوقف شدند را اجرایی کرد.

وی از ترخیص ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در سطح استان و تحویل آنها به مالکانشان در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی خبر داد و گفت: به مالکان موتورسیکلت‌هایی که از سال‌های قبل توقیف شده توصیه می‌کنم، هرچه سریع‌تر به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و در مدت باقیمانده نسبت به تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص این موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده و مالکان بدون توجه به خلافی و نداشتن بیمه تنها با ارائه اسناد مالکیت و هویتی خود به صورت خارج از نوبت موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نرخ پارکینگ هم برابر با مبلغی که در سال ۹۴ تعیین شده بود محسوب می‌شود، گفت: باز هم پیگیر هستیم تا مالکان این موتورسیکلت‌ها بتوانند هزینه پارکینگ‌ها در سطح استان را کمتر پرداخت کنند.

سردار میرحیدری تاکید کرد: در صورتی که مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی سال‌های قبل هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف ترخیص وسیله نقلیه خود در مدت مقرر اقدام نکنند بعد از اتمام این طرح موتورسیکلت‌های باقی مانده با هماهنگی دستگاه قضائی به دستگاه‌هایی که در قانون تعیین شده تحویل می‌شود.

کد خبر 462325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.