شجاعی احساس می کند از بیرون زمین می تواند به تیم بیشتر کمک کند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شجاعی می‌تواند در آینده مربی موفقی باشد، او خیلی دوست دارد که تیم را از بیرون هدایت کند، اما در هر مقطع از جریان بازی احساس کند می تواند در زمین بیشتر به تیم کمک کند، به میدان خواهد رفت. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نیکبخت در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: تراکتور روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند و به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌شویم، فردا بازی سختی با پیکان داریم زیرا آنها از کادر فنی خوبی بهره مند هستند و امسال هم شروع خوبی در لیگ برتر داشتند. نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم و برنامه‌های خاص خودمان را داریم. امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی زیبا و جوانمردانه، سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه مسعود شجاعی در دو هفته گذشته نشان داده که علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی است، در مربیگری نیز هوش بالایی دارد، تصریح کرد: شجاعی می‌تواند در آینده مربی موفقی باشد، او خیلی دوست دارد که تیم را از بیرون هدایت کند، اما در هر مقطع از جریان بازی احساس کند می‌تواند در زمین بیشتر به تیم کمک کند، به میدان خواهد رفت.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص فشردگی بازی‌ها، خاطرنشان کرد: اگر تیم‌ها زمان کافی بین دو بازی داشته باشند فوتبال هم پیشرفت می‌کند، الان فشار بر روی تیم‌ها زیاد است و مجبوریم بین بازی‌ها یک روز نیز به بازیکنان استراحت بدهیم. به دلیل فرصت اندک بین بازی‌ها نمی‌توانیم به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.

نیکبخت ادامه داد: البته شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، تیم ما با تغییراتی مواجه شده و برای رسیدن به اهداف‌مان نیاز به زمان خواهیم داشت. چیدن ترکیب تیم برعهده مسعود شجاعی است و او احساس می‌کند که از بیرون زمین بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند. دوست داریم یک فوتبال روان، تماشاگر پسند و همراه با کسب سه امتیاز را به نمایش بگذاریم و هدف‌همین است.

وی افزود: هماهنگی بین بازیکنان زمان‎‌بر خواهد بود، اما ما برای دیدار مقابل پیکان برنامه‌های خاص داریم. برخی تیم‌ها مانند پیکان تاکتیک‌های جدیدی را ایجاد کردند و از یک پدیده برای پرتاب اوت دستی استفاده می‌کنند، به همین خاطر شاید ما فردا تغییر روش بدهیم و برای دقایقی به دنبال خنثی سازی پرتاب‌های اوت تیم پیکان باشیم. تارتار مربی باهوشی است، اما ما نیز آنها را آنالیز و نقاط ضعف‌شان را شناسایی کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با غایبین این تیم برای دیدار مقابل پیکان، گفت: محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 462320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.