دما در استان اصفهان تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۶ تا ۱۰ درجه دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از فعالیت موج ناپایدار بارشی در سطح استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین بارش شامگاه گذشته از فریدون‌شهر با میانگین ۹ میلی‌متر باران و هفت سانتی متر برف بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا صبح جمعه ادامه دارد، افزود: موج ناپایدار دیگری از شامگاه جمعه تا روز یکشنبه در استان فعال می‌شود و بارش باران و برف به ویژه ارتفاعات و مناطق سردسیر غرب، جنوب و شمال استان را فرامی گیرد.

وی ادامه داد: بارش‌ها تا روز یکشنبه به تدریج مناطق شمال، شرق و برخی مناطق مرکزی استان را در بر می‌گیرد و همچنین مه آلودگی شدید در روز یکشنبه دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوای استان روزهای شنبه و یکشنبه بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود اما به دلیل بارندگی‌ها احتمال انباشت آلاینده‌ها در اوایل هفته آینده وجود ندارد.

سیدان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در این مدت بین ۱۲ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 462285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.