٥٠ پروژه شهری در مشهد فعال است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در این شهر ٢٧ هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد و هم اینک ٥٠ پروژه شهری در مشهد فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز آئین رونمایی و افتتاح پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری‌های کشور با حضور حسن روحانی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

یکی از پروژه‌هایی که در این مراسم به بهره‌برداری رسید پارکینگ هوشمند مجد در مشهد بود.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این مراسم گفت: پارکینگ هوشمند مجد با توجه به موقعیت مکانی خود که در مسیر حرم امام رضا (ع) و بازارهای اطراف آن قرار دارد، مناسب‌ترین توقفگاه خودرو در این منطقه از شهر مشهد است.

وی با بیان اینکه شرایط پررونقی در شهر مشهد وجود دارد و تاکنون شهرداری مشهد ٣٤ هزار میلیارد تومان منابع مالی تأمین کرده که اقدام مهمی است، گفت: ٢٧ هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد و هم اینک ٥٠ پروژه شهری در مشهد فعال است.

رئیس جمهوری نیز در این بخش از مراسم گفت: شهر مشهد به واسطه حرم مطهر رضوی و زائرانی که برای زیارت این حرم مطهر به این شهر مشرف می‌شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم شاهد موفقیت بیشتری در شهر امام رضا (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاورانش باشیم.

در این مراسم از نوسازی ۳۱ دستگاه اتوبوس با ۹۳۰ میلیارد ریال، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس با یک‌هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال و ۴۹۲ دستگاه تاکسی با ۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیز رونمایی شد و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی نیز با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 462280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.