دعوای خانوادگی ۱۶ وارث مارادونا برسر ۳۷میلیون پوند ارثیه

ماجرای ارث و میراث دیگو مارادونا مهاجم فقید تیم ملی فوتبال آرژانتین کمی پیچیده دنبال می‌شود و برای اینکه تعداد وراث او مشخص شود، باید آزمایش DNA انجام شود، این در حالی است که دادگاه آرژانتین عنوان کرده است بدن دیگو باید در خاک این کشور حفظ شود.

به گزارش ایمنا، تخمین زده می‌شود ۳۷ میلیون پوند ارثیه, ۱۶ نفر را بر سر میراث مارادونا به جان یک دیگر انداخته است. وکیل مارادونا پیش از این به رویترز گفته بود که نمونه‌های DNA برای اثبات تعداد فرزندان مارادونا در دسترس است و دادگاه اعلام کرد پیکر این بازیکن افسانه‌ای فعلاً در سردخانه نگهداری می‌شود و قصد سوزاندن آن را ندارند.

۵ فرزند از مارادونا شناخته شده اند و به علاوه اینکه ۶ فرزند دیگر به اثبات نسب احتیاج داشتند که بخشی از روند ارث در آرژانتین را با پیچیدگی مواجه کرده است. ماگالی گیل، ۲۵ ساله، به تازگی اعلام کرده که مارادونا پدر او است و ۲ سال پیش این موضوع را با پدرش در میان گذاشته است.

مارادونا در طول زندگی خود در ناپل به ۴ فرزند در آرژانتین و یک فرزند در ایتالیا اعتراف کرد. حدود ۷ فرزند از روابط قبلی و ۴ خواهر مارادونا نیز مدعی سهمی از ارث هستند و در خفا به درگیری بر سر این موضوع پرداخته اند.

منبع: تابناک
کد خبر 462269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.