جاده چالوس با انجام عملیات برف‌روبی بازگشایی شد

جاده سخت گذر و کوهستانی چالوس که حوالی ساعت دو بامداد امروز پنجشنبه به خاطر بارش برف سنگین و لغزندگی سطح جاده مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا، رئیس پلیس راه مازندران روز پنجشنبه در این باره اظهار کرد: این جاده ارتباطی در حوزه استان البرز به خاطر برف سنگین و لغزندگی سطح جاده به روی وسایل نقلیه موتوری بسته شده بود که پس از انجام عملیات برفروبی ساعت پیش باز شد.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: هم اکنون آمد و شد خودروها در این مسیر ارتباطی بدون مشکل برقرار است ضمن آنکه مأموران پلیس با همکاری دیگر نیروها در ایستگاه کنترل منع تردد خودروهای غیربومی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و دیگر نقاط این جاده کوهستانی حوزه کندوان مشغول ارائه خدمات هستند.

بنابه گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران نیز روز گذشته پیش بینی کرد آب و هوای این استان در روزهای پنجشنبه و جمعه نیمه ابری و در ساعات پایانی همراه با تراکم ابر و در نقاط جلگه‌ای با بارش پراکنده باران و نیز مناطق کوهستانی نیز با ریزش برف همراه خواهد بود.

از طول مسیر حدود ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس، حدود نیمی از این طول این مسیر جزو حوزه جغرافیایی استان مازندران و بقیه نیز جزو استان البرز است.

کد خبر 462250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.