بازگشایی مجموعه‌های تفریحی روباز شهرداری اصفهان بررسی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ستاد استانی مقابله با کرونا انتظار داریم زمینه برای فعالیت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان فراهم شود چون غالب فعالیت‌های این مجموعه در فضای روباز بوده و نیاز به همراهی وجود دارد تا درآمدها به صفر نرسد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پرداخت کمک‌های مالی مدیریت شهری به شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان که به دلیل شیوع کرونا فعالیت‌های آن تعطیل شده است، اظهار کرد: پیشتر در جلسه کمیسیون تلفیق شنونده گزارش مدیرعامل و مشکلاتی که برای ادامه راه این شرکت وجود دارد بودیم و اعضای شورا نیز رویکردی همراهانه برای رفع مشکلات داشتند.

وی افزود: در آن جلسه تاکید شد که اگر امکان بهره‌برداری از نیروهای این شرکت به‌طور موقت در بخش‌های دیگر شهرداری وجود دارد، برای اجرای آن هماهنگی‌های لازم بشود و اگر این امکان وجود نداشت در این مجموعه همچنان باقی بمانند و نیرویی از این شرکت کنار گذاشته نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این نیروها تا پیش از شیوع کرونا برای فعالیت مجموعه زحمات زیادی کشیده‌اند و نباید تصور کنند که با شرایط فعلی رسیدگی به وضعیت آن‌ها به حال خود رها شده است.

وی اضافه کرد: شورای شهر تاکید دارد شهرداری به این مجموعه کمک کرده و نیرویی توسط مدیریت شرکت تعدیل نشود؛ شهرداری و شرکت توسعه سپاهان باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

نصراصفهانی افزود: این شرکت نیز تلاش کرده است نیروهای خود را حفظ کند و بر تعهدات خود پایبند بماند و دیگر شکایتی از سوی کارکنان به دست ما نرسیده است؛ شهرداری نیز باید تلاش کند تا تعهدات خود را محقق کند.

وی اظهار کرد: دو روز پیش مبلغی به این مجموعه اختصاص داده شد اما انتظار داریم کمک‌های بیشتری به آن بشود؛ قطعاً وقتی این مجموعه شروع به کار کند، کارکنان آن با تلاش بیشتر ضرر تعطیلی این مقطع زمانی را جبران خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از ستاد استانی مقابله با کرونا انتظار داریم زمینه برای فعالیت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان فراهم شود چون غالب فعالیت‌های آن در فضای روباز بوده و نیاز به همراهی وجود دارد تا درآمدها به صفر نرسد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که متأثر از شیوع کرونا است، بار سنگینی بر دوش شهرداری افتاده و باید مطالبات مترو، مجموعه تفریحی ناژوان، اتوبوسرانی، پارکینگ‌ها، سازمان پایانه‌ها و دیگر مراکزی که درآمد آن‌ها کاهش چشمگیری داشته است پرداخت کند.

کد خبر 462237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.