مصوبه محدودیت یلدایی هنوز ابلاغ نشده است/پایان اجرای طرح زوج و فرد از ساعت ۲۱ امشب

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هنوز در خصوص محدودیت‌های ویژه شب یلدا نه از ستاد ملی و نه از ستاد استانی مصوبه‌ای به دست ما نرسیده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنوز در خصوص محدودیت‌های ویژه شب یلدا نه از ستاد ملی و نه از ستاد استانی مصوبه‌ای به دست پلیس نرسیده است.

وی گفت: قطعاً برای تصمیم گیری در این مورد جلسه‌ای ظرف مدت امروز یا فردا برگزار خواهد شد و موارد محدودیت در این ایام به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: فعلاً محدودیت‌های گذشته همچنان در استان برقرار است و طبق مصوبه مربوطه طرح زوج و فرد هم تا ساعت ۲۱ امروز (پنجشنبه ۲۷ آذر) اجرا شده و از روز جمعه به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا لغو می‌شود.

محدودیت‌های گذشته همچنان به قوت خود باقی است

محمدی تصریح کرد: درصورت از سرگیری اجرای طرح زوج و فرد جزئیات آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید. محدودیت منع تردد در ساعات ۹ شب تا ۴ صبح و منع تردد پلاک‌های غیربومی همچنان بر قوت خود باقی است.

وی در خصوص اعمال قانون خودروهای دارای پلاک مخدوش گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۹۸ خودروی پلاک مخدودش توقیف شدند و یک هزار و ۹۹۸ خودروی پلاک مخدوش هم شناسایی و اعمال قانون شدند که صاحبان آنها باید به پلیس مراجعه کنند در غیر این صورت با تردد در شهر توقیف شده و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

کد خبر 462233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.