گوشی ویوو وای ۳۰ استاندارد ادیشن معرفی شد

گوشی هوشمند ویوو وای ۳۰ استاندارد ادیشن (Vivo Y30 Standard Edition) با دوربین سه‌گانه، چیپست مدیاتک و قیمت اقتصادی معرفی شد.

به گزارش ایمنا، کمپانی ویوو چند ماه پیش در چین از گوشی ویوو وای ۳۰، به عنوان نسل جدید گوشی وای ۲۰ رونمایی کرد. اکنون این کمپانی از نسخه جدیدتر آن به نام ویوو وای ۳۰ استاندارد ادیشن به عنوان یک نسخه کمی متفاوت‌تر رونمایی کرد.

ویوو وای ۳۰ استاندارد ادیشن

گوشی Vivo Y30 Standard Edition از چیپست Helio P35 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد، در حالی که چیپست زیر قاب نسخه معمولی آن به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام مجهز بود. دومین تفاوت در ظرفیت رم آن‌ها است. نسخه اصلی وای ۳۰ به ۸ گیگابایت رم تجهیز شده بود، اما اکنون در نسخه استاندارد ادیشن این رم به ۶ گیگابایت نزول پیدا کرده است.

تفاوت‌هایی نیز در دوربین پشتی این دو مدل وجود دارد. ویوو Y30 Standard Edition به دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز است. همچنین باتری آن با سرعت پایین‌تر ۱۰ وات شارژ می‌شود.

سایر مشخصات این دو گوشی با یکدیگر یکسان است. این به معنای مشترک بودن نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن +HD، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با درگاه قدیمی microUSB شارژ می‌شود، در هر دو گوشی خواهد بود.

نسخه استاندارد ادیشن گوشی ویوو Y30 از رابط کاربری Funtouch OS 10.5 مبتنی بر اندروید ۱۰، قفل‌گشایی صفحه با تشخیص چهره و یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری خود استفاده می‌کند. حافظه داخلی آن نیز به صورت پیش فرض ۱۲۸ گیگابایتی است و از یک اسلات کارت میکرو اس دی با توانایی ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد.

کمپانی ویوو این گوشی را با قیمت ۲۱۵ دلاری از طریق سایت خودش در چین به فروش می‌رساند. هنوز اطلاعاتی از عرضه جهانی این گوشی در دست نیست و باید منتظر اظهار نظر سازنده باشیم.

منبع: گجت نیوز

کد خبر 462227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.