اجرای طرح "شهر یار باشید" در آمل

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری آمل گفت: طرح "شهر یار باشید" با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و رسیدگی به مطالبات مردمی از شهرداری اجرا می‌شود.

نامدار بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری خدمات زیادی را ارائه می‌کند و ممکن است در مسیر خدمت رسانی، نارسایی‌هایی رخ دهد، اظهار کرد: شهر یک موجود زنده و پویا است و به منظور رفع مشکلات و نارسایی‌ها نیاز به مشارکت فعال شهروندانش دارد، شهروندان برای رساندن خواسته‌ها و پیام‌های خود به مسئولان سازمان‌ها، واحدها و مدیران ارشد شهرداری با اداره روابط عمومی شهرداری از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار کرده و مشکلات و نارسایی‌های محلات خود را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از بسترهای ارتباطی برای جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب‌تر هدف روابط عمومی شهرداری‌هاست، افزود: فضای مجازی همیشه مضر نیست و استفاده از آن می‌تواند در رخ دادن اتفاقات خوب هم نقش آفرین باشد.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری آمل ادامه داد: بسیاری از شهروندان گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های با کیفیت دارند و با گرفتن عکس و فیلم از مشکلات محله و ارسال به آدرس shahrdariamol@ در بستر تلگرام و آدرس https://www.instagram.com/shahrdariamol در بستر اینستاگرام می‌توانند به عنوان یک "شهر یار" یاری‌گر خدمت گذاران خود در شهرداری آمل باشند.

بابایی افزود: این پیام‌ها به سرعت به مسئولان مربوطه منتقل شده و تا رفع آن از سوی اداره روابط عمومی پیگیری می‌شود.

کد خبر 462200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.