روزنامه های ورزشی ۲۷ آذر؛ عادل گزارشگر فینال آسیا در اینستاگرامAFC

روزنامه های ورزشی ۲۷ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنج شنبه _۲۷ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " عادل گزارشگر فینال آسیا در اینستاگرام AFC" اشاره به صادر نشدن ویزا برای رفتن میثاقی به قطر دارد و این که AFC برای گزارشگری بازی به فردوسی پور پیشنهاد داده است.

"خبر ورزشی" با عنوان " مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شد" اشاره به مدیرعاملی مددی، عضو هیئت مدیره شدن آصفی و سخنگو شدن نظری در استقلال دارد.

" فرهیختگان ورزشی " جامی که به دست گرفتم را باید پرسپولیس بالای سر ببرد" اشاره به صحبت‌های علی پروین دارد که خواهان قهرمانی پرسپولیس در آسیا است.

" خراسان ورزشی" با عنوان " همسترینگ، درد همیشگی پانزدهمین یاغی" اشاره به مصدومیت‌های نادری از پرسپولیس تا استقلال دارد.

" گل " با عنوان " فینال آسیا ثانیه‌ای ۲۱ میلیون تومان" اشاره به پاداش قهرمانی در گران‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس دارد.

" ابرار ورزشی" با عنوان " آل کثیر در فینال نمی‌تواند بازی کند" اشاره به محرومیت بازیکن پرسپولیس دارد که دادگاه عالی ورزش اجازه نمی‌دهد آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم خود را همراهی کند.

"صدای سپاهان " با عنوان " سلاطین سپاهانی فینال" اشاره به گلزنی محمدرضا خلعتبری و محمود کریمی در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " پسران سبز جانانه بجنگید" اشاره به دیدار ذوب آهن و استقلال در نصف جهان دارد.

"استقلال" با عنوان " مأموریت لشگر آبی حفظ صدر" اشاره به بازی ذوب آهن و استقلال دارد که استقلال برای حفظ صدر نشینی نیاز به برد دارد.

کد خبر 462194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.