برنامه شهرداری بیرجند برای قرن جدید / فرسودگی نیمی از تاکسی‌های خرم‌آباد

در این بسته خبری از تخفیف صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده تا فرسودگی ۵۰ درصد تاکسی‌های شهر خرم‌آباد و مشارکت شهرداری بهشهر در حفاظت از تالاب میانکاله را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اقدامات مغازه داران موجب آب‌گرفتگی جوی‌ها می‌شود

علیرضا نقوی، شهردار میبد گفت: نکته حائز اهمیت آن است که مردم، کسبه و مغازه داران نسبت به هماهنگی اقدامات عمرانی که اطراف مغازه انجام می‌دهند حتماً با شهرداری هماهنگ کنند تا از آب‌گرفتگی جوی‌های آب جلوگیری شود.

برگزاری ده‌ها ویژه برنامه مجازی توسط شهرداری قزوین

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و شب یلدا، با توجه به محدودیت‌های شیوع کرونا؛ ده‌ها ویژه برنامه به صورت مجازی همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شهرداری بیرجند برای قرن جدید

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند گفت: شهرداری زمینه و زیرساخت ورود به قرن جدید را با اجرای جشنواره نگارستان فراهم می‌کند.

کلنگ اجرایی ۸ پروژه شهری بجنورد به زمین خورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد عنوان کرد: این طرح‌ها در قالب هشت طرح توسعه و عمران قرار است بزودی وارد فاز اجرایی شوند.

تخفیف صدور پروانه در بافت‌های فرسوده

مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی از تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده خبر داد.

آغاز احداث بوستان محله‌ای مصلی در ایلام

با موافقت شورای اسلامی شهر ایلام، عملیات احداث بوستان محله‌ای مصلی (فرودگاه سابق) در زمینی به مساحت هشت هزار متربع آغاز شد.

فرسودگی ۵۰ درصد تاکسی‌های شهر خرم‌آباد

مسعود ارمغان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از فرسودگی ۵۰ درصد تاکسی‌های این شهر خبر داد و گفت: برای نوسازی حمل و نقل شهر خرم آباد پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

یکی از طولانی‌ترین پیاده راه‌های استان البرز به بهره برداری می‌رسد

مهدی ناصری مقبل، شهردار کمال شهر در خصوص روند اجرای طرح بلوار مشاهیر گفت: طرح بلوار مشاهیر کمال شهر به عنوان طولانی‌ترین پیاده راه البرز، هفتاد درصد پیشرفت داشته است و ۲۲ بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

برگزاری بیش از ۲۰ مورد مانور آموزشی در شاهرود

محمد حسن رضایی شاهرودی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ مورد مانور تخلیه مصدوم از ارتفاع طی یک ماه اخیر برای آتش نشانان سازمان برگزار شده است، گفت: این مانورها جهت بالاتر بردن توان عملیاتی، مهارت و عکس‌العمل سریع‌تر نیروهای سازمان جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز در مواقع ضروری و حوادث اتفاق افتاده برگزار شده است.

مشارکت شهرداری بهشهر در حفاظت از تالاب میانکاله

پوریا میرزا زنجانی، شهردار بهشهر گفت: شهرداری این شهر در زمینه مدیریت بحران و حفاظت از تالاب میانکاله مشارکت می‌کند.‏

کد خبر 462187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.