طرح ملی "سپاس از مدافعان سلامت" در یزد آغاز شد

برای نخستین مرتبه طرح ملی سپاس از مدافعان سلامت شامگاه چهارشنبه به منظور قدردانی از کادر درمان با فعالیت ۱۸ گروه سرود و اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی در ۱۸ بیمارستان استان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد گفت: این طرح یکی از برنامه‌های اصلی کنگره ملی شهداست که با هدف قدردانی از کادر درمان به صورت آزمایشی در یزد آغاز شد و ادامه دارد.

سید حسین راسخی‌نژاد با اشاره به تشکیل ۹۰ گروه سرود در قالب خانه سرود در پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه داد: ایجاد فضایی متنوع و معنوی برای کادر درمان هدف طرح است.

این مسئول با اشاره به شیوع کرونا و ضرورت همکاری در پیشگیری آن بیان کرد: این طرح بر اساس تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طبق مقررات اجرا و از رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

به گفته راسخی‌نژاد، کنگره ملی شهدای استان علاوه بر نشر فرهنگ ایثار و شهادت، خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف به خصوص در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، حمایتی، معیشتی، پزشکی، ورزشی و آموزشی است.

۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، رفاهی و حمایتی در چارچوب کنگره شهدا که اوایل اسفندماه ۹۹ برگزار می‌شود تدوین و پیش‌بینی شد و با توجه به احتمال ادامه شیوع کرونا تا آن موقع برنامه‌ها با رعایت کامل مقررات بهداشتی اجرا می‌شود.

بنابه گزارش ایرنا، در این راستا ۲۲ کمیته تشکیل شده و هدف از برگزاری کنگره تبیین ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و انتقال آن به نسل جوان است.

کد خبر 462163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.