مسی، برترین گلزن تک باشگاهی تاریخ فوتبال

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تنها یک گل با رکورد افسانه ای پله فاصله دارد تا بتواند رکورد بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه در تاریخ فوتبال را به نام خود کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با گلزنی مجدد لیونل مسی برای بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، حالا این فوق ستاره تنها یک گل با رکورد باورنکردنی پله فاصله دارد و می‌توان گفت که شکسته شدن این رکورد توسط مسی طی روزهای آتی حتمی خواهد بود.

پله به تنهایی در باشگاه سانتوس برزیل موفق به زدن ۶۴۳ گل شد تا بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه را در تاریخ فوتبال ثبت کرده باشد. حالا لیونل مسی پس از سال‌ها حضور و درخشش در ترکیب تیم بارسلونا به این رکورد بسیار نزدیک شده و تنها یک گل تا رسیدن به آن فاصله دارد.

تا این لحظه مسی موفق شده ۶۴۲ بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کند و مشخصاً با توجه به سن و شرایط او می‌توان پیش بینی کرد که طی مسابقه‌های آینده بارسا، ستاره آرژانتینی نهایتاً موفق به شکستن رکورد پله شود. این در حالی است که یکی دیگر از رکوردهای پله یعنی به ثمر رساندن بیشترین گل نیز در حال حاضر توسط رونالدو تهدید می‌شود و احتمالاً موفق شود یک رکورد دست نیافتنی دیگر از پله را نیز بشکند.

بارسلونا در دیدار بعدی خود باید به مصاف رئال سوسیداد برود. این تیم همیشه از باشگاه‌هایی بوده است که مسی در امر گلزنی به آن‌ها موفق عمل کرده و تا پیش از این مسابقه، مسی ۱۴ بار در بازی‌های خانگی دروازه سوسیداد را باز کرده است. در بازی بعدی بارسایی ها، همه چشم‌ها به مسی دوخته خواهد شد تا شاید این بازیکن بالاخره بتواند یکی از دست نیافتنی‌ترین رکوردهای تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کند.

کد خبر 462047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.