وفاداری بهترین لژیونر آسیا به تاتنهام

مورینیو مدعی است که وینگر کره‌ای باشگاه تاتنهام تمایل دارد تا پایان دوران فوتبالی خود در لندن بماند و در لباس این تیم بازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هیونگ مین سون بدون شک یکی از بهترین بازیکنانی است که در دهه‌های اخیر از قاره آسیا در فوتبال اروپا حضور یافته و در حال حاضر نیز درخشش‌های او در لیگ برتر انگلستان و رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یکی از عوامل موفقیت تاتنهامی ها بوده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم تاتنهام که همیشه از زمان پیوستنش به این تیم حامی سون بوده، به تازگی ادعا کرده است که این بازیکن کره‌ای قصد دارد تا پایان دوران فوتبالی خود در تاتنهام بماند و اگر شرایط وخیم کرونایی در انگلستان وجود نداشت قرارداد خود را با تاتنهام تمدید می‌کرد.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، سون موفق شده در ۲۱ مسابقه ۱۳ گل به ثمر برساند که آمار فوق‌العاده‌ای برای یک بازیکن وینگر است. از سوی دیگر همکاری او و هری کین در خط حمله این تیم باعث خلق یکی از بهترین زوج‌های تاریخ لیگ جزیره شده است تا آنجا که این دو بازیکن در مقطع میانی فصل موفق به ثبت رکوردهایی باورنکردنی هستند که آن‌ها را در تاریخ این لیگ جاودانه می‌کند.

تاتنهام در حال حاضر در پی شیوع گسترده ویروس کرونا شرایط سختی را تجربه می‌کند. البته این قضیه صرفاً در رابطه با تاتنهام صادق نیست و به طور کلی تمام باشگاه‌های ورزشی جهان مشکلات مالی متعددی دارند. مسائلی از این دست باعث شده است تا در حال حاضر باشگاه لندنی از ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد با سون خودداری کند، اما بعید است که این اتفاق نهایتاً رخ ندهد و با توجه به رضایت سون از بازی در لندن می‌توان پیش بینی کرد که این بازیکن مجدداً قرارداد خود را تمدید می‌کند.

سون در سال ۲۰۱۵ از باشگاه بایرن لورکوزن به تیم تاتنهام پیوست و از آن زمان تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مهره‌های این تیم شد. قرارداد فعلی وی با سفیدپوشان لندن تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

کد خبر 462044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.