توضیحات شهرداری کرج در مورد مسدودشدن پل حصارک

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه دلیل مسدود شدن پل حصارک مشکلات فنی نیست، گفت: در این پروژه پس از طی شدن مرحله آزمایشی، اقدام به نصب درز انبساط کرده ایم.

به گزارش ایمنا، عسگر نصیری، در رابطه با مسدودی شدن پل حصارک، گفت: این پل مشکل فنی ندارد و پس از بهره برداری از یک پروژه و آزمایش‌های اولیه اقدام به نصب درز انبساط شده که برای اجرای طرح ضروری است.

وی ادامه داد: پل b۵ در ابتدای بلوار پیام قرار دارد و مسیر خاص تردد کامیون‌هاست، این راه با هدف تسهیل تردد این ماشین‌ها به بهره برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه پل سوم خرداد مهرشهر در سال‌های گذشته ساخته شده است، اضافه کرد: در رابطه با این پروژه نیز مسائل فنی دخیل است و نیاز داریم طبق نظر کارشناسی و مشاوران در رابطه با مشکلات پل اقدام کنیم.

وی با اشاره به مشکلات پروژه آزادگان

نصیری یادآور شد: ۱۷ سال گذشته این پروژه به بهره برداری رسیده و تا به امروز هیچ وقت شاهد تعمیر پل نبوده ایم، در این رابطه نیز اقداماتی را در دستورکار قرار داده ایم.

به گفته وی مشکل پل آزادگان در قسمت‌های آرماتور است، این امر موجب آسیب دیدگی پل شده است؛ طی هفته‌های آتی در رابطه با این پل تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 462028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.