نرخ کرایه تاکسی در رشت ۲۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ بیشتر از این میزان به بازرسان خط‌های ویژه تاکسی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوری هریس در جلسه‌ای به مناسبت روز حمل و نقل با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت افزایش نرخ تاکسی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: ۷۴ خط ویژه تاکسی در کلانشهر رشت مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ بیشتر از این میزان به بازرسان خط‌های ویژه تاکسی اعلام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه جهت رعایت حقوق شهروندی و مبارزه با تخلفات ۵۰ نیروی بازرسی گشت در خط‌های تاکسی فعال هستند، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی‌ها ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اگر رانندگان تاکسی در موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلف کنند به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد، گفت: نقض قوانین به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۰ راننده تاکسی با کمک راننده ۹ هزار نفر در کلانشهر رشت فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: جمعیت ۷۰۰ هزار نفری رشت در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 462000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.