بازارهای کوثر توانایی تیمداری در رشته‌های دیگر را دارد/ ارتباطی به بودجه شهرداری نداریم

مدیرعامل باشگاه بازارهای روز کوثر گفت: محل در آمد بازارهای روز کوثر از طرف شهرداری به بهره برداران واگذار شده است و آنها از طریق مزایده آن را به دست می‌آورند و اجاره ماهیانه پرداخت می‌کنند یعنی بازارهای روز کوثر فعالین اقتصادی هستند که محل در آمد آنها جایی است که از شهرداری اجاره کردند.

داوود توسل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور بازارهای روز کوثر در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: طبق درخواست جامعه حرفه‌ای و دلسوز فوتسال اصفهان و اهمیت حفظ سهمیه دوم با ارزش استان به این موضوع ورود کردیم زیرا اگر این سهمیه از دست می‌رفت اصفهان به جز باشگاه گیتی پسند نماینده دیگری نداشت. با پیگیری‌های شده و زحمات ورزش دوستان اصفهان جلسات مهمی برگزار شد، بازارهای روز کوثر اصفهان که بهره برداران خصوصی هستند و ارتباطی از نوع بودجه با شهرداری ندارند حرف دل اهالی فوتسال را شنیدند و به اهالی این رشته اعتماد کردند.

وی ادامه داد: به واسطه رئیس هیئت فوتبال اصفهان، علی طاهری و دبیر هیئت دادخواه سهمیه هایپر شاهین شهر به هیئت انتقال داده شد و از طرف هیئت به ما تحویل داده شد.

تیم داری در رشته‌های مختلف ورزشی

مدیرعامل باشگاه بازارهای روز کوثر با بیان اینکه درآمد بازارهای روز کوثر ارتباطی به شهرداری ندارد، تصریح کرد: محل در آمد بازارهای روز کوثر از طرف شهرداری به بهره برداران واگذار شده است و آنها از طریق مزایده آن را به دست می‌آورند و اجاره ماهیانه پرداخت می‌کنند، یعنی بازارهای روز کوثر فعالین اقتصادی هستند که محل در آمد آنها جایی است که از شهرداری اجاره کردند و دریافتی از شهرداری ندارند.

توسل اضافه کرد: متوجه شدیم با قدرتی که این بهره برداران در بازارهای روز کوثر دارند می‌توانند در سطح حرفه‌ای باشگاه داری کنند و در سال‌های آینده علاوه بر فوتسال در دیگر رشته‌های ورزشی هم تا سطح قهرمانی و حرفه‌ای پیش بروند.

وی در خصوص مخالفت اولیه شورای شهر اصفهان برای تیم داری بازارهای روز کوثر در لیگ برتر فوتسال، خاطر نشان کرد: از افرادی که در شورای شهر هستند تشکر می‌کنیم می‌دانیم همیشه نسبت به ورزش اصفهان حمایت داشتند، فکر می‌کنم ذهن این عزیزان را به سمتی برده بودند که شاید شهرداری قرار است تیم داری کند ولی درواقع اینطور نیست و شهرداری اصفهان هیچ فعالیتی در زمینه تیم داری ندارد.

مدیرعامل باشگاه بازارهای روز کوثر اضافه کرد: به واسطه اینکه تعداد بازارهای روز کوثر قابل توجه است و در برندهای تجاری ورود کردند، مدیران این بازارها تصمیم به تیم داری گرفتند. مدیران شهری هم می‌دانند تیم داری منع قانونی دارد برای همین به هیچ عنوان ورود نمی‌کنند که بخواهد بعداً بر چهره مدیریت استان آسیبی زده شود.

می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم

توسل با اشاره به اینکه امسال می‌خواهیم نتایج خوب بگیریم، گفت: به دلیل اینکه انتقال سهمیه در فرایندی دو الی سه هفته‌ای انجام شد و تیم در یک حالت تقریباً منحل شده بود، بازیکنان شرایط خوبی از نظر ذهنی، جسمی و مالی نداشتند و به این ذهنیت رسیده بودند که تیم فعالیت نمی‌کند ولی با ورود بازارهای روز کوثر توافقی با بازیکنان انجام شد که طبق شرایط اولویت ما کسب نتایج خوب است شاید اگر بخواهیم خود را جز سه تیم برتر بدانیم عقلانی نباشد و به این بسنده می‌کنیم که تیم را در شرایط آرمانی و در لیگ حفظ کنیم تا در سال‌های آینده با قدرت بیشتر آماده شویم. مطئن هستم که بازارهای روز کوثر می‌توانند خود را به عنوان یک برند تجاری ورزشی در سطح کشور و آسیا معرفی کنند.

وی ادامه داد: سعید رستمی هدایت تیم را برعهده دارد و بازیکنانی که هستند با هایپر قرارداد داشتند که با آنها قرارداد جدیدی بستیم و با توجه به اینکه از نظر کیفی خوب هستند، تنها چند نفر را به تیم اضافه کردیم که امیدواریم با این نقل و انتقالات تیم خوبی راهی مسابقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه بازارهای روز کوثر خاطرنشان کرد: افرادی که کمک کردند تا این سهمیه در اصفهان بماند دعای اهالی فوتسال را دارند، مطمئن هستم دوستان در شهرداری و شورای شهر به ما کمک خواهند کرد زیرا حفظ آبروی اصفهان مطرح است.

کد خبر 461952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.