فعالیت اتوبوس‌های شهر اصفهان تغییری نکرده است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با وجود تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، هیچ‌گونه تغییری در سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی نداریم.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ آذرماه «روز حمل و نقل عمومی و رانندگان» اظهار کرد: حمل و نقل روان، ایمن، مطمئن و باصرفه از مهمترین عوامل ارتقای سطح رفاه اجتماعی در هر کشور است.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها و شرکت‌های اتوبوسرانی به عنوان رکن اساسی حمل و نقل عمومی درون شهری همواره سعی در بهبود کیفیت ارائه خدمات خود به شهروندان داشته‌اند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: این شرکت به منظور سرویس‌دهی روان، منظم، ایمن و پاک به مسافران گام‌های مهمی در راستای بهبود مستمر عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و همچنین کنترل و کاهش خطرات، عوامل زیان‌آور محیط کار و جنبه‌های زیست‌محیطی برداشته است.

وی با اشاره به جهت‌یابی‌های کلان شرکت واحد اتوبوسرانی، تصریح کرد: توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و سیستم‌های پشتیبانی، ارتقای ایمنی در شبکه حمل و نقل (ایمنی سفر، ایمنی پرسنل) و سطح عملی، مهارتی و فرهنگی کارکنان، صیانت از منابع به‌ویژه منابع انسانی و محیط زیست، توسعه و بهبود سیستم‌های مدیریتی و نظارتی همچنین افزایش رضایت ذی‌نفعان با بهبود مستمر عملکرد و افزایش کیفیت ارائه خدمات از جمله این موارد است.

روحانی با بیان اینکه امروز _چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۹۹_ ناوگان حمل و نقل عمومی شهر با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال است و سرویس دهی به حومه شهر نیز انجام می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 461951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.