شهردار رشت: برای رشت کمربندی ایجاد می‌شود

شهردار رشت گفت: از ظرفیت مدل‌های سرمایه گذاری برای اجرای کمربندی در رشت استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در جلسه مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در نیروها مسئولیت‌ها برای بهبود عملکرد شهرداری جابجا می‌شوند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه حسب شایسته سالاری استفاده از ظرفیت نیروهای فعال شهرداری در دستور کار قرار گرفته است، افزود: توانایی مدیران شهرداری رشت مثال‌زدنی است.

وی معضل پسماند را دغدغه مهم شهرهای شمالی کشور دانست و خاطر نشان کرد: شهرداری رشت با جدیت تمام به دنبال رفع مساله پسماند و انباشت زباله است.

شهردار رشت نصب دستگاه زباله سوز، احداث تصفیه خانه شیرابه و افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی از ۵۰۰ به هزار تن را سه پروژه مهم دانست که به الویت شهرداری رشت تبدیل شده است، افزود: سازمان سیما و منظر و سازمان حمل نقل شهرداری می‌تواند تأثیر شایان توجه‌ای در افزایش خدمات رسانی به مردم را داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه مطالبات شهرداری رشت از سایر دستگاه‌ها زیاد است، اظهار کرد: از ظرفیت دستگاه قضائی برای وصول مطالبات شهرداری استفاده خواهد شد.

وی ضرورت توجه بیشتر شهرداری در پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان و پارک سروان را یادآور شد و تصریح کرد: شهرداری در موضوع شهرسازی و خدمات دهی بیشتر زیر سوال است.

احمدی با بیان اینکه در کلانشهر رشت کمربندی وجود ندارد، گفت: از ظرفیت مدل‌های سرمایه گذاری برای اجرای کمربندی در رشت استفاده می‌شود

کد خبر 461904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.