طرح ترافیک یاسوج به کجا رسید؟

در این بسته خبری از پاکسازی آلودگی‌های بصری ملایر تا ضدعفونی بازارهای ساری و نصب ۳۵۰ عدد باکس زباله در شهریار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در ایلام

علی هواسی، رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ایلام از آغاز طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

پاکسازی آلودگی‌های بصری ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از پاکسازی و امحای آلودگی‌های بصری با اجرای طرح‌های متنوع نقاشی دیواری ‏در جداره‌های شهر خبر داد و گفت: به منظور بهبود وضعیت بصری و آراستن سیما و منظر ‏شهری جداره‌های سطح شهر ملایر با استفاده از رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری پاکسازی شد.

وانت داران قزوینی لاستیک یارانه‌ای دریافت کردند

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز مرحله دوم توزیع لاستیک یارانه‌ای به قیمت کارخانه در بین وانت داران خبر داد.

۴۲ متر لوله گذاری در ناحیه ویژه بهاران سنندج

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی بلوار ۲۲ بهمن ورودی خیابان خواجه عبدالله انصاری خبر داد و گفت: این عملیات با لوله ۴۰۰ میلی متری به طول ۴۲ متر انجام شده است.

بازارهای ساری ضدعفونی شد

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری در راستای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی بازارهای شهر ساری کرده است.

خدمات غیرحضوری شهرداری سمنان پستی انجام می‌شود

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: بین اداره کل پست استان و شهرداری سمنان در خصوص همکاری دوجانبه برای ارائه غیرحضوری برخی از خدمات شهری توافقنامه‌ای منعقد شد.

طرح ترافیک شهری یاسوج در مراحل نهایی است

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در خصوص اقدامات ترافیکی شهرداری در این دوره کاری با اشاره به طرح جامع ترافیک شهری یاسوج بیان کرد: مطالعات این طرح انجام است و در مراحل نهایی است که این طرح قابلیت دارد که تا بیست سال آینده مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را برطرف کند.

نصب ۳۵۰ عدد باکس زباله در شهریار

معاونت خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار با هدف جمع آوری مناسب زباله‌های شهری و ارتقا خدمات رسانی تعداد ۳۵۰ عدد باکس زباله ۷۷۰ لیتری با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خریداری و در سطح شهر و مناطق و نواحی نصب می‌کند.

کد خبر 461903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.