معاون وزیر ورزش: امیدوارم شنبه روز خوبی برای مردم باشد

معاون وزیر ورزش با اشاره به حضور پرسپولیس در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا، گفت: امیدوارم شنبه روز خوبی برای مردم ایران باشد و یک قهرمانی تاریخی برای فوتبال ایران به‌دست بیاید.

به گزارش ایمنا، مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری رقابت‌های رده بندی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران درباره میزان پاداش رئیس جمهور به تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: اجازه بدهید به وقت مقتصی این موضوع توسط وزیر ورزش اعلام شود.

وی افزود: پرسپولیس نماینده ورزش و فوتبال ایران در دیدار فینال است و ما نیز نگاه ملی به این موضوع داریم نه نگاه رنگی و باشگاهی. همه کشور قطعاً از موفقیت پرسپولیس خوشحال خواهند شد و ما نیز سعی کردیم تا حد توان به موفقیت تیم کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقاً جمعه شب در خدمت دوستانمان در هتل استقرار تیم بودیم. فضای بسیار خوبی را در تیم دیدم و فکر می‌کنم با این انگیزه مسابقه خوبی به نمایش بگذارند. برای مردم مهم این است بچه‌ها از جان مایه بگذارند. نتیجه گاهی ممکن است با روند بازی همسان نباشد، اما تلاش بچه‌ها بسیار اهمیت دارد. امیدوارم شنبه روز خوبی برای مردم ایران باشد و یک قهرمانی تاریخی برای فوتبال ایران به‌دست بیاید.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: به حضور پرسپولیس در دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا نگاه ملی داریم و همه خواهان موفقیت این تیم هستیم.

علی نژاد خاطرنشان کرد: آخرین قهرمانی فوتبال ما در آسیا ۲۷ سال پیش و توسط تیم پاس بوده است و امیدوارم بار دیگر شاهد قهرمانی نماینده ایران این بار توسط پرسپولیس باشیم.

منبع: میزان

کد خبر 461890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.