پاندمی کرونا در فصل زمستان شدت می‌گیرد/ پرهیز از دورهمی‌های یلدایی

معاون پشتیبانی بیمارستان الزهرا گفت: احتمالا پاندمی کرونا ویروس در فصل زمستان شدت بیشتری خواهد گرفت، افراد باید از دورهمی‌ها خانوادگی به ویژه در شب یلدا بپرهیزند تا به شرایط حاد قبل بازنگردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم سهرابی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با بیان با اینکه با تلاش کادر درمان و همکاری مردم شاهد روند کاهشی بروز و شدت بیماری در بیمارستان‌ها هستیم، اظهار کرد: باید توجه کنیم که شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و بیمارستان الزهرا که یکی از بیمارستان‌های بزرگ اصفهان است که بار سنگین بیماران مبتلا به کرونا ویروس را بر دوش کشیده و حتی حدود دو هزار بستری و حدود ۴۰۰ بیمار در بخش آی سی یو نیز در این بیمارستان داشته‌ایم.

وی با تاکید اینکه احتمالاً پاندمی کرونا ویروس در فصل زمستان شدت بیشتری خواهد گرفت، تصریح کرد: افراد مسن، افراد با بیماری زمینه‌ای و سیستم ایمنی بدن ضعیف بیشتر در معرض ابتلاء هستند و باید مراقبت بیشتری کنند، چرا که وضعیت شدت ابتلای این افراد بیشتر است.

معاون پشتیبانی بیمارستان الزهرا خاطر نشان کرد: افراد باید از دورهمی‌های خانوادگی به ویژه در شب یلدا بپرهیزند تا به مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان کمک شود و به شرایط حاد قبلی بازنگردیم، زیرا کادر درمان بسیار ناتوان و خسته هستند و باید بتوانیم شرایط را ثابت نگه داریم.

کد خبر 461886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.