آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز -سه شنبه ٢٥ آذرماه- ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، میدان ٢٥آبان به سمت میدان شهدا، هر دو مسیر خیابان جی، چهارراه هشت بهشت، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، خیابان شهید مدرس در مسیر شرق به غرب، مسیر غرب به شرق خیابان عبدالرزاق و هر دو مسیر خیابان شمس آبادی ترافیک سنگین است.

همچنین در مسیر شرق به غرب خیابان شهید مطهری، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، خیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال، مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد، طول خیابان چهارباغ بالا به صورت رفت و برگشت و مسیر غرب به شرق خیابان شریعتی نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

امروز ساعت١٣ و ٤٥ دقیقه در تقاطع جی-پروین دو دستگاه موتور سیکلت با عبور از چراغ قرمز با یک خودرو سواری پژو برخورد کردند و حادثه‌ای جرحی رقم خورد.

به علت انجام عملیات عمرانی در مسیر جنوب به شمال خیابان حمزه اصفهانی به رانندگان توصیه می‌شود هنگام عبور از مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیرهای جایگزین مانند خیابان علامه امینی یا خیابان هشت شرقی را انتخاب کنند تا از گره ترافیکی در آن مسیر جلوگیری شود.

کد خبر 461865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.