همکاری مستربین در یکی از ۷ پروژه جدید نتفلیکس

نتفلیکس در حالی از هفت پروژه سریالی جدید خود در بریتانیا رونمایی کرد که در میان آنها یک اثر با حضور روان آتکینسون دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نتفلیکس به وعده‌های چند مدت گذشته خود مبنی بر دو برابر کردن سرمایه گذاری در تولیداتش در انگلستان مهر تأیید زد و اعلام کرد گروه سر یال سازی این شرکت در لندن هفت فیلمنامه برای ساخت هفت سریال تدارک دیده است.

از جمله این پروژه‌ها کارهایی با حضور استعدادهای بریتانیایی مانند روان آتکینسون، اندی سرکیس، جو کورنیش و سم مندز است. این پروژه‌ها در ژانرهای ترسناک، علمی تخیلی، رمانس و کمدی جای دارند.

آن مِناش معاون نتفلیکس در بخش سریال سازی اصیل (اوریجینال) این شرکت گفت که نتفلیکس همیشه به دنبال ایجاد یک گروه که کاملاً در بریتانیا مستقر باشند، بوده است.

طبق اعلام نتفلیکس، یکی از مهمترین این پروژه‌ها، مجموعه «انسان علیه زنبور» است که توسط روان آتکینسون ستاره بریتانیایی که بیشتر با شخصیت مستر بین شناخته می‌شود، است. این مجموعه ۱۰ قسمت دارد و هر اپیزود ۱۰ دقیقه است. در توضیح این سریال آمده است: روان آتکینسون در یک شخصیت جدید ظاهر می‌شود، او در این مجموعه در نبرد با یک زنبور است، چه کسی برنده این نبرد خواهد شد؟

براساس این گزارش که صبا به نقل از هالیوود ریپورتر آورده است، مجموعه «ناحیه سرخ» به مدیریت تولید سم مندز کارگردان فیلم «۱۹۱۷» نیز یکی دیگر از کارهای جدید نتفلیکس است. «ناحیه سرخ» در ۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در ژانر کمدی ساخته می‌شود. در توضیح این مجموعه نیز آمده است: سریال درباره فوتبال است با این حال همه داستان فوتبال نیست. سریال درباره دوستی، اعتماد و خانواده است.

کد خبر 461854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.