وزارت کشور اختلاف میان مشهد و طرقبه-شاندیز را حل کند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد گفت: حل اختلافات مرزی بین مشهد و طرقبه-شاندیز در سطح شورای شهر قابل حل و فصل نیست و امیدواریم وزارت کشور و استانداری محترم همت کنند تا این اختلاف ۱۴ ساله حل و فصل شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد محمدهادی مهدی‌نیا با بیان اینکه طرح تفصیلی پهنه شمال‌غرب به‌عنوان چهارمین حوزه از حوزه‌های هفتگانه طرح تفصیلی مراحل نهایی خود را در کمیسیون‌های شورای شهر درحال طی کردن است، اظهار کرد: طبق روال ثابت برای تمامی حوزه‌ها، بازدیدهای میدانی مختلفی نیز از سطح حوزه مربوطه انجام شده تا بتوان تصمیماتی مبتنی بر شرایط موجود و با حداکثر کارایی اتخاذ کرد.

وی گفت: اصلی‌ترین ویژگی این بافت، جدید بودن ساخت‌وسازهای واقع در آن است. همچنین استقرار جمعیت مشهد در آینده نیز به همین سمت خواهد بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: جمعیت‌پذیری، محور صنایع غرب و همچنین بحث اختلافات مرزی این محدوده با شهرستان طرقبه-شاندیز را از جمله ویژگی‌های این حوزه می‌توان دانست.

مهدی‌نیا درخصوص اختلاف‌های بین طرقبه-شاندیز و شهرداری مشهد، گفت: این موضوع در سطح شورای شهر قابل حل و فصل نیست و امیدواریم وزارت کشور و استانداری همت کنند تا این اختلاف ۱۴ ساله حل و فصل شود.

کد خبر 461842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.