لیورپول دیگر مدافع وسط ندارد!

مصدومیت‌های متعدد بازیکنان دفاعی لیورپول در این فصل گریبان گیر یورگن کلوپ شده و این مربی آلمانی باید هر چه سریع‌تر دنبال راه‌حلی برای این مشکل باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یکی از عجیب‌ترین برهه‌های زمانی چند سال اخیر خود قرار دارد؛ لیورپول هیچ دفاع وسطی در اختیار ندارد چون همه بازیکنان این تیم در پست اشاره شده مصدومند!

در بازی‌های ابتدایی فصل بود که مصدومیتی شدید برای ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول اتفاق افتاد. این مصدومیت باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شد، چرا که فن دایک نقشی اساسی در رهبری دفاع تیم خود بر عهده داشت و مصدومیت طولانی مدت او می‌توانست به لیورپول ضربه بزند.

علی رغم مصدومیت فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ بازیکنانی بودند که می‌توانستند خط دفاعی لیورپول را تا زمانی بهبودی فن دایک هدایت کنند، اما اوضاع برای یورگن کلوپ سخت‌تر شد و مدتی پس از مصدومیت مدافع هلندی، گومز انگلیسی نیز دچار مصدومیت شد.

لیورپول در ادامه مجبور شد تا فابینیو را که بیشتر در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند در خط دفاعی قرار دهد. بازیکنی که بار سنگینی بر دوش خود می‌بیند. با وجود این، شرایط زمانی بدتر شد که ماتیپ نیز به خاطر مصدومیت از همراهی تیمش محروم شود تا در واقع تنها بازیکن تدافعی باقی مانده برای لیورپول در مرکز خط دفاع فابینیو باشد که خودش یک هافبک دفاعی است!

اتفاقات پیش آمده به خوبی نشانگر نیاز مبرم لیورپول به در اختیار گرفتن یک مدافع نام آشناست. شرایط به هیچ عنوان برای این تیم خوب نیست و کمبود گزینه برای قرارگیری در خط دفاع ممکن است باعث شود تا این تیم از کورس رقابت‌ها عقب بیفتد. دایوت اوپامکانو و کالیدو کولیبالی بازیکنانی هستند که شاید در آینده نزدیک به لیورپول بپیوندند تا شرایط بحرانی این تیم در خط دفاع را کمی بهبود ببخشند.

کد خبر 461766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.