۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کش و قوس بانوی پیر با دیبالا

اگرچه هم یووه و هم دیبالا علاقه مند به تمدید قرارداد هستند، اما در میان مذاکراتی که مدت‌هاست به تعویق افتاده، اختلاف نظرهایی نیز وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اگرچه هم پائولو دیبالا و هم یوونتوس تمایل دارند تا همکاری خوب خود را ادامه بدهند، اما برخی اختلافات سبب شده تا پیش بینی شود شاید ستاره آرژانتینی بانوی پیر در آینده‌ای نزدیک از این تیم جدا شود.

قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در تابستان سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و این باشگاه تا این لحظه مذاکرات بر سر قرارداد را دنبال نکرده است. صبر سران یووه در این زمینه باعث شده تا برخی از رسانه‌ها گزارش دهند که دیبالا با باشگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کرده تا پس از اتمام قرارداد خود از تورین برود.

دیبالا پیش از این در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفته بود: مدیربرنامه‌های من مدت‌ها در تورین در انتظار تماسی از سوی باشگاه بود اما هیچ گاه این تماس گرفته نشد. صحبت‌هایی در خصوص شرایط من و تمدید قراردادم با یوونتوس وجود دارد که هیچ کدام حقیقت ندارند. این اتفاقات تنها به این دلیل می‌افتد تا فاصله من با هوادارانم را زیاد کند. البته دنبال کنندگان من می‌دانند که من عشق زیادی نسبت به یووه داشته و دارم.

هرچند پیرو صحبت‌های دیبالا، ادواردو آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در خصوص ماندن دیبالا اظهار امیدواری کرده است: دیبالا شرایط سختی را در زمان ابتلا به کرونا پشت سر گذاشت و ما نیز این را می‌دانیم. دیبالا کاپیتان آینده ماست و خودش هم می‌داند که چقدر برای یوونتوس اهمیت دارد.

البته آنیلی به نقطه اختلاف نظر باشگاه با دیبالا نیز اشاره کرد: ما پیشنهاد تمدید قراردادی را به دیبالا دادیم که او را جزء ٢٠ بازیکن پر درآمد فوتبال می‌کند، اما دیبالا حقوقی را می‌خواهد که او را از این نظر جزء ۵ بازیکن برتر جهان کند. پائولو هنوز به آن سطح نرسیده و خود او نیز شرایط را می‌داند.

ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس در این تیم دوران خوبی را طی کرده و بعید است که به سادگی این باشگاه را ترک کند. پوشیدن شماره ده در تیم یوونتوس و صحبت از کاپیتان شدن او در آینده، سیگنال‌های مثبتی هستند که یووه طی سال‌های اخیر به دیبالا ارسال کرده و مشخص است که بانوی پیر می‌خواهد دیبالا را کنار خود نگه دارد.

کد خبر 461749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.