بارندگی آخر هفته بر بهبود کیفیت هوای اصفهان تاثیر چندانی ندارد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا تا روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان ادامه دارد و شاخص‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم قرار می‌گیرد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از استمرار سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در مناطق صنعتی و مرکزی استان اصفهان تا صبح پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پایداری جو و مه آلودگی کیفیت هوای کلانشهر اصفهان به ویژه در ساعات صبح در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نفوذ سامانه بارشی در سمت غرب و جنوب استان از بعد از ظهر چهارشنبه سبب افزایش ابر و بارش باران و برف در این مناطق می‌شود و ناپایداری‌ها روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق، نواحی شمالی و با شدت کمتر سایر مناطق استان را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارندگی روزهای آینده خفیف و پراکنده است و چندان وزش باد پیش بینی نمی‌شود که تغییر چشمگیری در کاهش آلودگی هوا شاهد باشیم و شاخص‌های کیفی از شرایط ناسالم برای عموم در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: زرین شهر با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 461720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.