داروی جدید درمان اعتیاد تا ۲ ماه آینده تاییدیه سازمان غذا و دارو را دریافت می‌کند

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری اعلام کرد که داروی جدید درمان اعتیاد طی یکی دو ماه آینده تائیدیه لازم را از سازمان غذا و دارو دریافت می‌کند.

به گزارش ایمنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که با هدف ارائه دستاوردهای علمی و اجرایی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های جدید باعث می‌شود که ما برای بحث کشف مواد مخدر هزینه‌های کمتری را بدهیم. ما بهترین عزیزانمان را در این درگیری‌ها از دست دادیم و توسعه فناوری باعث کاهش تلفات می‌شود. همچنین باعث می‌شود که نقش موثرتری را بتواند برای جلوگیری از استفاده این مواد در داخل کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، توسعه استارتاپ‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند و در یک سال گذشته مورد تاکید جدی دکتر مؤمنی هم بوده و ایجاد سیستم جدیدی برای بحث ترک اعتیاد با فناوری‌ها و تکنیک‌های جدیدی که ماندگاری بالاتری داشته و بسیاری از علوم مرتبط با این موارد جزو کارهای اصلی بوده است.

بنابه گزارش ایسنا، ستاری اعلام کرد: داروی جدید طی یکی دو ماه آینده تاییدیه لازم را از سازمان غذا و دارو دریافت می‌کند و می‌تواند جایگزین داروهای قبلی شود.

کد خبر 461708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.