۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
نیمار و مسی به هم می‌رسند؟

با توجه به برخورد بارسلونا و پاریسن ژرمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر، همه منتظر هستند تا ببینند نیمار مصدوم می‌تواند در این مسابقه بازی کند یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکشنبه شب گذشته ۲۳ آذر و در شبی که پاریسن‌ژرمن با شکست ۱-۰ مقابل لئون، صدر جدول را با رتبه سوم عوض کرد، ستاره خود را نیز با مصدومیتی شدید از دست داد.

پس از برخورد خشن مندز با نیمار، ستاره برزیلی به شدت از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و با گریه روی برانکارد زمین بازی را ترک کرد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست اما با توجه به شدت برخورد، به نظر می‌رسید قوزک پای نیمار دچار شکستگی شده باشد و دوری چند ماهه او از میادین کاملاً محتمل خواهد بود.

در این حال باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نتایج تست‌های اولیه روی پای نیمار رضایت بخش بوده است اما برای بررسی دقیق‌تر شرایط او تا ۴۸ ساعت آینده، آزمایش‌های بیشتری روی پای مصدوم وی انجام خواهد شد تا مدت دقیق دوری او مشخص شود. با وجود این دو نشریه فرانسوی اکیپ و پاری سن ژرمن مدعی شده‌اند قوزک پای ستاره فرانسوی دچار شکستگی نشده و احتمالاً این مصدومیت، نیمار را ۳ هفته دور از میادین نگه خواهد داشت.

با توجه به دیدار حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید دید این فوق ستاره‌ پرحاشیه‌ی برزیلی به این دیدار می‌رسد یا خیر.

کد خبر 461649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.