حساب‌های مسدودی شهرداری رفع توقیف شد

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از صدور حکم دستور موقت رفع توقیف حساب‌های مسدودی شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، شکر الله بنار درباره رفع توقیف حساب‌های مسدودی شهرداری گفت: به تبع گزارش سازمان بازرسی کل کشور خطاب به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی پیرامون نحوه اعمال یا اقدام موضوع ماده ۳۸ تأمین اجتماعی نسبت به پروژه‌های مشارکتی دو دهه اخیر شهرداری تهران، مراتب در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت.

وی افزود: این موضوع نهایتاً منجر به اعلام بدهی بیش از چهار هزار میلیارد تومان شد که نسبت به ۱.۴۰۰ میلیارد تومان آن اجراییه مبنی بر توقیف و برداشت از حساب‌های مالی شهرداری و سازمان سرمایه گذاری صادر شد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران ادامه داد: به همین منظور و پس از بررسی‌های حقوقی و کارشناسی و با استدلال‌های فنی و حقوقی پیرامون نحوه شمول موضوع ماده ۳۸، نسبت به پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری منجر به ثبت دادخواست ابطال اجراییه و رأی هیئت تشخیص تأمین اجتماعی شد.

بنار خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر و دفاع مؤثر، سازمان موفق به اخذ دادنامه دستور موقت و رفع توقیف از حساب‌های مسدودی شد و در ادامه موضوع رسیدگی ماهیتی به پرونده در دادگاه کارکنان دولت در دستور کار پیگیری و اقدام قرار دارد.

منبع: فارس

کد خبر 461641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.