معافیت سرویس مدارس تربت‌حیدریه از پرداخت هزینه صدور مجوز

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهردار تربت‌حیدریه گفت: در پی شیوع کرونا و با پیشنهاد این سازمان و تصویب شورای اسلامی این شهر، سرویس مدارس تحت نظارت این سازمان اعم از مینی‌بوس و خودروهای شخصی، از پرداخت هزینه‌های صدور مجوز و کارت سرویس مدارس معاف شدند.

به گزارش ایمنا، محسن قندهاری با بیان اینکه هزینه سرویس مدرسه برای سال تحصیل جاری یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است اظهار کرد: پارسال ۲۰۹ دستگاه خودرو سواری و ۷۵ دستگاه مینی‌بوس در این زمینه مجوز دریافت کردند که این تعداد امسال ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هزینه بیمه شخص ثالث اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر متغیر است و با کمک‌های بلاعوض تأمین و پرداخت می‌شود، ادامه داد: کمترین هزینه بیمه شخص ثالث این خودروها حدود ۴۰ میلیون ریال است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهردار تربت‌حیدریه گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ۶۵ درصدی استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور جبران خسارت این ناوگان با تصویب شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه مقرر شد برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر ۱۵ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض توسط این سازمان تأمین و پرداخت شود.
وی شمار اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۱۷ دستگاه مربوط به بخش خصوصی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 461637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.