آغاز چهارمین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر خرم‌آباد

مسئول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرداری خرم‌آباد گفت: چهارمین مرحله جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام کرونا در لرستان با مجوز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، ناصر کاکی اظهار کرد: در سال‌های اخیر شهرداری خرم‌آباد با همراهی نیرو انتظامی اقدام به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر می‌کند اما با شیوع کرونا برای انجام این اقدام نیازمند مجوز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و دستور دادستان هستیم.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا تا به امروز سه مرتبه اقدام به جمع‌آوری معتادان متجاهر کرده‌ایم، افزود: در ایام کرونا معتادان متجاهری که جمع‌آوری می‌شوند، ابتدا دو هفته قرنطینه شده و پس از گرفتن تست کرونا در صورت منفی بودن تست به کمپ ماده ۱۶ منتقل می‌شوند و در صورت مثبت شدن تست آنان جهت مداوا به بیمارستان منتقل می‌شوند.

مسئول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرداری خرم‌آباد، عنوان کرد: امروز چهارمین مرحله جمع‌آوری معتادان کرونا در لرستان از آغاز شیوع کرونا در استان است که این اقدام با مجوز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده و قرار است در این مرحله معتادان متجاهر خانم جمع‌آوری شوند.

کاکی خاطرنشان کرد: این طرح چند روز ادامه دارد و قرار است از روزهای آینده با مجوز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر مرد در استان کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 461636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.