مناسب‌سازی معابر شهری لشت نشا برای معلولان

شهردار لشت نشا گفت: بعضی از معابر این شهر با ایجاد رمپ برای تردد آسان معلولان و خط عابر پیاده نابینایان مناسب سازی شده است.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری لشت نشا در پیاده رو حاشیه رودخانه اوشمک و خیابان خلیج فارس خط عابر نابینایان را اجرا کرده است.

وی افزود: در این طرح جنب پل عابر پیاده در عرض رودخانه اوشمک به موازات جاده آستانه اشرفیه با ایجاد رمپ مناسب سازی شده و سرویس بهداشتی داخل پارک شهر برای معلولان تجهیز شده است.

شهردار لشت نشا عنوان کرد: ورودی همکف ساختمان شهرداری با ایجاد رمپ برای تردد آسان معلولان مناسب سازی شده و دو چشمه سرویس بهداشتی قدیمی در کنار این ساختمان قرار گرفته که در صورت تأمین بودجه، تجهیز آن برای معلولان در برنامه‌های آتی شهرداری قرار دارد.

میرهاشمی افزود: برای پارک خودرو جانبازان و معلولان در نقاط مختلف شهر و نصب تابلوی آن از سوی بهزیستی به مدیریت شهری لشت نشا درخواستی ارائه نشده است و در صورت نیاز توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی پروژه‌های آتی شهرداری لشت نشا، ایجاد خط عابرپیاده نابینایان و رمپ برای معلولان پیش بینی شده است و توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، لشت‌نشا، خمام، کوچصفهان، سنگر و خشک بیجار، ۹۵۶ هزار و ۹۷۱ نفر جمعیت دارد که ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر در نقاط شهری و ۲۰۸ هزار و ۲۵۶ نفر در مناطق روستایی آن ساکن هستند.

کد خبر 461624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.