روزنامه‌های ورزشی ۲۵ آذر؛ طارمی به رونالدو رسید

روزنامه‌های ورزشی ۲۵ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه _۲۵ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی: با عنوان " فینال، وداع باشکوه برای بشار" اشاره به توافق بشار رسن با باشگاه قطری دارد که این بازیکن بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می‌شود.

"خبر ورزشی" با عنوان "ذوب آهن مقابل شهر خودرو بازی کرد مقابل مادهم باید بازی کند " اشاره به بازی ذوب آهن و شهر خودرو دارد که استقلال می‌خواهد بازی در اصفهان برگزار شود.

" فرهیختگان ورزشی " طارمی به رونالدو رسید " اشاره به قرعه کشی مرحله حذفی رقابت‌های اروپایی دارد که پورتو مقابل یوونتوس بازی خواهد کرد.

" خراسان ورزشی" با عنوان " تدافعی بازی کنید " توصیه کارشناسان فوتبالی به یحیی محمدی سرمربی پرسپولیس را نشان می‌دهد که باید در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تدافعی بازی کنند.

"شوت" با عنوان " فینال ۶ میلیون دلاری " اشاره به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد که تیم قهرمان ۴ میلیون دلار و تیم نایب قهرمان ۲ میلیون دلار می‌گیرند.

" گل " با عنوان " نه تبریز به افشین قطبی و الکس نوری " اشاره به انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال تراکتور دارد که این باشگاه پای مسعود شجاعی ایستاده است.

"ابرار ورزشی" باعنوان " فکری: با این صدر نشینی چیزی عاید استقلال نمی‌شود" صحبت‌های سرمربی ایتقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد صدر نشینی استقلال سودی برای این تیم ندارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " از فوتبال مدرن سپاهان لذت ببرید " اشاره به سبک بازی تیم محرم نویدکیا دارد که رسانه‌ها به تمجید آن پرداختند.

"سبز سبزم" با عنوان " اگر برخی‌ها دوست دارند این دیدار را سه بر صفر اعلام کنید " صحبت‌های رسول کربکندی را نشان می‌دهد که با حالت کنایه گفته ذوب آهن تیر نخورده ندارد، بازی با پرسپولیس را اگر برخی‌ها دوست دارند سه بر صفر به نفع حریف اعلام کنید.

کد خبر 461604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.