مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه‌های برق در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه های برق روز پنجشنبه در کلانشهر اصفهان برگزار می شود.

امیر سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه‌های برق روز پنجشنبه _۲۷ آذر ماه_ در نقاط مختلف کلانشهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مانور در مناطق حاشیه‌ای شرق، جنوب شرق، غرب و شمال غرب شهر اصفهان، افزود: ولتاژ برق در شهر اصفهان به لحاظ کیفی مطلوب است و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان جزء شرکت‌هایی است که توانسته است برق با کیفیت در اختیار مشترکین قرار دهد اما در برخی مناطق حاشیه شهر که ساخت و سازهای جدید شده، ممکن است مشکلاتی به لحاظ کیفیت برق داشته باشند.

مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه توزیع برق شهرستان اصفهان اضافه کرد: ولتاژ استاندارد باید بیشتر از ۲۰۰ ولت تا ۲۲۰ ولت باشد اما در برخی مناطق حاشیه شهر ممکن است این ولتاژ به ۲۰۵ ولت برسد.

سلجوقی خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکین در مناطقی که ممکن است دچار ضعف برق شوند، ارتقای آماری همکاران در شرایط بحرانی، هم افزایی تقویت ظرفیت بالقوه درون سازمانی، ارزیابی عملیاتی تیم‌های توسعه و نوسازی و بهبود عملکرد تیم‌های طراحی و نظارت از اهداف مانور سراسری روز پنجشنبه است که امیدواریم با اجرای آن بتوانیم رضایتمندی مشترکین را در مناطقی که برق تحویلی کیفیت مطلوب ندارد جلب کنیم.

کد خبر 461599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.