بخشودگی عوارض حمل و نقل عمومی قدس/ تجهیز ناوگان عملیات زمستانی زنجان

در این بسته خبری از برداشت سالانه ۳۲۰ تن میوه نارنج در شهر ساری تا تخلفات ساختمانی در گناباد و آمادگی شهرداری گرگان برای فصل سرما را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بخشودگی ۵۰ درصد از عوارض سالانه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری

داوود حبیبی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس گفت: با توجه به آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا به رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل عمومی و کاهش درآمد فعالان این بخش و همچنین با توجه به گرانی و افزایش قیمت قطعات خودرو در ماه‌های اخیر، ۵۰ درصد از عوارض سالانه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور جبران بخشی از خسارات وارد شده به این ناوگان، بخشیده شد.

مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام و تعویق در پرداخت حقوق کارکنان

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام با حکم قضائی بر اساس شکایت شاکی خصوصی در سال‌های ماقبل بوده که به صدور رأی قطعی مسدود شدن حساب‌های شهرداری و در نتیجه پرداخت نشدن حقوق کارکنان منجر شده است.

گردشگری محور توسعه شهر بندری گروگ

عبدالحمید سعدینی، شهردار بندر گروگ گفت: گردشگری و توسعه آن مهم‌ترین محور توسعه این شهر محسوب می‌شود.

آمادگی شهرداری گرگان در فصل سرما

موسی‌الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال افزایش سرما و وقوع بارش برف در سطح شهر، شهرداری گرگان برای مقابله با مشکلات احتمالی فصل سرما و خدمات رسانی مناسب به شهروندان آمادگی کامل را کسب نمود.

برداشت سالانه ۳۲۰ تن میوه نارنج در شهر ساری

عین الله احمدی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری از برداشت سالانه حدود ۳۲۰ تن نارنج در شهر ساری خبر داد.

تجهیز ناوگان عملیات زمستانی شهرداری زنجان

بیوک شامی، معاون خدمات شهری شهردار زنجان از تجهیز ناوگان عملیات زمستانی و برف‌روبی شهرداری این شهر خبر داد.

آمادگی آتش نشانی قزوین برای طرح زمستانی

اباذر اسفندیاری، سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش قزوین، از آمادگی کامل سازمان آتش نشانی قزوین برای حضور و خدمات دهی در طرح زمستانی استان قزوین خبر داد.

نصب بنرهای آموزشی مرتبط با کرونا در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند اسلامشهر اظهار کرد: در جهت آموزش شهروندان در زمینه مدیریت پسماند در روزهای کرونایی سازمان مدیریت پسماند، از تمامی ظرفیت‌های اطلاع رسانی موجود استفاده کرده تا با آموزش شهروندی خطرات ناشی از پسماندهای کرونایی را تا حد امکان کاهش دهد.

احداث گذر ورزشی در پارک پیشکسوت سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج از احداث گذر ورزشی در پارک پیشکسوت خبر داد و گفت: این گذر ورزشی شامل احداث زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

افزایش تخلفات ساختمانی در گناباد

مهدی حر از، دبیر کمیسیون ماده ۱۰۰ (رسیدگی به تخلفات ساختمانی) شهرداری گناباد از افزایش ۱۰ درصدی این تخلفات در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کد خبر 461568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.