نرخ جرایم پارکینگ‌های شهرکرد اصلاح شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: باید ساختمان‌هایی که پارکینگ ندارند اصلاح و نرخ جرایم پارکینگ‌ها اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد رئیسی در جلسه شناسایی املاک خیابان کاشانی و تأمین پارکینگ با اشاره به بحث ممیزی و درآمدهای شهرداری اظهار کرد: در راستای تحقق حقوق شهرداری باید کار فنی، تخصصی و به صورت مکانیزه انجام شود که تخطی در آن رخ ندهد.

وی افزود: در اجرای طرح ممیزی و برخورد با تغییرکاربری‌ها باید از تبعیض پرهیز و با متخلفان برخورد و کار بر اساس قانون انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر با مشکل شدید پارکینگ مواجه هستیم بنابراین باید ساختمان‌هایی که پارکینگ ندارند اصلاح و نرخ جرایم پارکینگ‌ها اصلاح شود.

همچنین علیرضا توکلی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه اضافه کرد: اجرای طرح برخورد با تغییر کاربری‌ها باید در ابتدا اطلاع‌رسانی شود تا افرادی که تغییر کاربری داشته‌اند به شهرداری مراجعه در غیر این صورت شهرداری اقدام کند.

وی گفت: افرادی که برای اجرای طرح مراجعه می‌کنند باید دارای کارت شناسایی بوده تا بتوانیم با آن‌ها همکاری کنیم چرا که هدف از اجرای این کار تأمین مطالبات مردم در زمینه عمران و آبادانی شهر است.

حمید فتح‌اللهی رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری برای برخورد با متخلفان ساخت و ساز و پارکینگ‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: افرادی که برای بحث ممیزی‌ها مراجعه می‌کنند باید حق‌الناس در خصوص آن‌ها رعایت و با افراد متخلف کنند باید به صورت جدی برخورد شود.

کد خبر 461538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.