برادرکشی فجیع در پاسارگاد استان فارس

۱۳ مجروح در واژگونی مینی‌بوس در جاده قدیم کرج، سه مصدوم در انفجار گاز شهری در تبریز، کشف ۳۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد، برادرکشی فجیع در پاسارگاد استان فارس، زنده سوختن دو مرد قمی در آتش‌سوزی و گروگانگیری میلیاردی در اقدسیه تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی واژگونی یک مینی‌بوس در جاده قدیم کرج به هشتگرد ۱۳ نفر مجروح شدند.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قدیم کرج به هشتگرد حوالی زیرگذر قاسم‌آباد، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۸ سرنشین به دلیل نقص فنی و خراب بودن چراغ خودرو که موجب ناتوانی راننده در کنترل آن شده، دچار واژگونی شده است. فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: ۹ نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به صورت سرپایی مداوا شده و چهار نفر نیز در بخش‌های بیمارستانی بستری شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را نقص فنی خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده‌اند.

سه مصدوم در انفجار گاز شهری در تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن سه نفر در حادثه انفجار گاز شهری در منطقه "بارنج" شهر تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا گفت: به دنبال دریافت گزارش انفجار گاز در تبریز دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های " باغمیشه" و ولی امر به محل اعزام شدند و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک مصدوم این حادثه به بیمارستان سینا و دو مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند، این حادثه موجب وارد آمدن خسارات به چهار ساختمان مجاور و گرفتاری سه نفر از افراد ساکن در زیر آوار شد و سه دستگاه خودرو سواری نیز در اثر ریزش آوار دچار خسارت شد.

کشف ۳۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۳ کیلوگرم شیشه و چهار کیلوگرم هروئین در محور شیراز به گچساران خبر داد.

کیقباد مصطفایی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اداره اطلاعات شهرستان گچساران و پاسگاه امامزاده جعفر آن فرماندهی حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی سمند و دو دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۳۳ کیلوگرم شیشه و چهار کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی بابیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، ادامه داد: در این رابطه پنج سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

برادرکشی فجیع در پاسارگاد استان فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به قتل مردی ۴۰ ساله به دست برادرش و دستگیری قاتل در شهرستان "پاسارگاد"، گفت: جسد مقتول زیر سالن پذیرایی منزل کشف شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در شهرک " خلیلیه" شهرستان پاسارگاد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی پاسارگاد پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی مطلع شدند، قاتل ۳۲ ساله پس از درگیری در خانه، برادر ۴۰ ساله خود را با جسم سخت به قتل رسانده و جسد وی را زیر سالن پذیرایی منزل دفن کرده است.

معاون اجتماعی پلیس استان فارس با بیان اینکه مأموران در همان لحظات اولیه با ترفندهای خاص پلیسی موفق شدند قاتل را دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی اولیه ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مشکلات خانوادگی خود را قبل از منجر شدن به خشونت با میانجیگری و یا ارجاع به مرکز مشاوره و متخصصین امر حل و فصل کنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در جامعه نباشیم.

زنده سوختن ۲ مرد قمی در آتش سوزی

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: این آتش سوزی در شهرک صنعتی سلفچگان رقم خورد که علاوه بر نیروهای زمینی اورژانس بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم نیز راهی منطقه شد.

مهدی فراهانی اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان با بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شدند و چهار بیمار نیز در حال مداوا در محل هستند.

وی افزود: دو نفر از کارگران نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

گروگانگیری میلیاردی در اقدسیه تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با سرعت عمل پلیس تهران سه عامل آدم ربایی و گروگان‌گیری مرد ۳۰ ساله شناسایی و کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.

جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: مرد میان سالی به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه و مأموران کلانتری را در جریان وقوع آدم ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.

وی ادامه داد: شاکی اظهار کرد، پس از ربودن پسرش مردی جوان با وی تماس گرفته و اعلام داشته است که پسرش را گروگان گرفته و برای رهایی وی ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، تصریح کرد: با رصدهای اطلاعاتی چند ساعته هویت اولین متهم پرونده که جوانی ۳۳ ساله بود شناسایی و متعاقب آن با اجرای طرح مهار، مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد و مأموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی فرد گروگان گیر را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: پس از آدم ربایی و دستگیری متهمان در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و عنوان کرد، با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم و هنگامی که سوژه از منزل خارج و به سمت محل کارش در حال حرکت بود، تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور وی را سوار خودرو کردیم و دزدیدیم و بعد به خانواده وی تماس گرفته و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی پسرشان در خواست کردیم.

کد خبر 461533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.