ارتباط مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج با ۴۰ مرکز پژوهشی/ برگزاری جشنواره ایده برتر

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: این مرکز سال گذشته در پنج کارگروه فرهنگی، محیط زیست، سرمایه گذاری اقتصادی و فناوری فعالیت داشته و با بیش از ۴۰ مرکز پژوهشی و دانشگاهی معتبر کشور ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غدیر مهدوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که بعدازظهر امروز (دوشنبه) به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش برگزار شد، با بیان اینکه موضوع پژوهش موضوع لاینفک زندگی است، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج دنبال استفاده و بهره برداری از دستاوردهای پژوهشی در شهر است.

وی با اشاره به عملکرد مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج در سال گذشته، اضافه کرد: سال گذشته در پنج کارگروه فرهنگی، محیط زیست، سرمایه گذاری اقتصادی و فناوری فعالیت داشتیم و با بیش از ۴۰ مرکز پژوهشی و دانشگاه معتبر کشور ارتباط برقرار کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: حدوداً ۶۰ پروپوزال به دست مرکز پژوهش‌های راهبردی رسیده است و در صورت تأیید و داشتن شاخصه‌های اولویت‌های مرکز پژوهش از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش ناظر تمام قراردادهای پژوهشی شهرداری کرج است، گفت: با این اقدام تمام پروژه‌های پژوهشی در شهرداری کرج بر اساس استانداردها اجرا می‌شود و بعد از اتمام پروژه‌های پژوهشی با مسئولان مربوطه در شهرداری جلساتی برگزار می‌شود تا خروجی کار بررسی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، مدیریت شهری کرج نسبت به برگزاری جلسات وبینار اقدام می‌کند؛ در خصوص محیط زیست با پردیس دانشگاه تهران نسبت به انعقاد قرارداد اقدام شده است.

مهدوی با اشاره به برگزاری پنج وبینار تخصصی در حوزه‌های مختلف عمرانی و شهرسازی برای کارکنان شهرداری، گفت: این اقدام در راستای رفع خلأ پژوهشی کارکنان شهرداری است؛ هرسال تعدادی از کارکنان شهرداری بر اساس اقدامات پژوهشی کا انجام داده‌اند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای افزایش اقدامات و مطالعات پژوهشی انجام می‌شود تا شاهد کاهش زمان‌بر شدن اجرای پروژه‌ها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری جشنواره ایده‌پردازی برتر در کرج خبر داد و تصریح کرد: برای حمایت از ایده‌های برتر این جشنواره بودجه‌هایی تصویب شده است و شهروندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه ایده‌های خود را در حوزه‌های شهر و شهروندی به مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ارسال کنند.

کد خبر 461517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.