۲۰۲ حادثه ‌دیده در سومین هفته آذرماه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات ‌جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال‌احمر استان به ۲۰۲ ‌حادثه دیده در سومین هفته از آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان؛ داریوش کریمی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در این مدت به ۲۰۲ آسیب دیده در ۵۱ حادثه امدادرسانی کردند.

وی با بیان عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان در هفته گذشته، اضافه کرد: این عملیات‌ها شامل ۱۹ عملیات جاده‌ای، پنج مورد خدمات حضوری، ۱۶ حادثه شهری، ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، سه حادثه کوهستان و دو حادثه سیل و آب گرفتگی بوده است.

به گفته کریمی در طی امدادرسانی به حوادث رخ داده در این مدت ۴۴ نفر نجات یافتند که هشت نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۳۷ نفر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، تصریح کرد: ۱۶۷ نجات‌گر و امدادگر این جمعیت در قالب ۵۹ تیم امدادی به همراه ۴۹ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌های امدادی حضور داشته و نسبت به انجام چهار مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان اقدام کردند.

کد خبر 461475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.