عبور سپاهان از هورسان با درخشش کاپیتان مباشری

تیم سپاهان اصفهان در آخرین بازی دور رفت لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر صفر تیم هورسان رامسر را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و هورسان رامسر در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال صبح امروز (دوشنبه ۲۴ آذر) از ساعت ۱۱ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز بازی شد.

ست اول:

طلایی پوشان بازی را در ست نخست خوب آغاز کردند و در میانه ست اختلافی ۳ امتیازی ایجاد کردند. رفته رفته سپاهانی‌ها اختلاف را بیشتر کردند و با انجام بازی بی نقص این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند.

ست دوم:

شاگردان محمدی راد از ابتدای این ست برتری نسبی بر حریف خود داشتند و با دفاع‌های روی تور و داخل میدان در این ست نیز اختلاف ایجاد کردند و با وجود تلاش هورسان برای جبران نتیجه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی دست پیدا کردند.

ست سوم:

هورسانی ها که در ۲ ست ابتدایی بازی شکست خورده بودند، در ست سوم تلاش زیادی انجام دادند و در امتیاز گیری پایاپای با سپاهانی‌ها پیش رفتند. رفته رفته سپاهانی‌ها با درخشش علیرضا مباشری در حمله و دفاع‌های خوب سعید جواهری و علی اصغر مجرد اختلاف ایجاد کردند اما این شاگردان رحمان محمدی راد بودند که این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند تا سپاهان موفق شود با نتیجه ۳ بر صفر هورسان را شکست دهد.

کد خبر 461444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.