اجرای بیش از ۳۸ میلیارد ریال پروژه خدماتی و ترافیکی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان گفت: سال‌جاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال پروژه خدماتی و ترافیکی در سطح این منطقه در حال اجرا است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از جمله پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ اصلاح هندسی، مناسب‌سازی، ایمن‌سازی، آرام سازی ترافیکی، تسهیلات حمل و نقل، خط کشی و رنگ‌آمیزی ترافیکی و اصلاح پل‌های عابر پیاده است.

وی افزود: ترمیم سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس، تکمیل علائم ایمنی و تعویض سرعت گیر همچنین ایجاد موانع برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به بوستان‌ها از دیگر اقدامات است.

مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان تاکید کرد: این منطقه در راستای تحقق برنامه‌ها در تلاش است تا در تمامی محلات این منطقه خدمات و پروژه‌های خود را اجرا کند.

وی از اجرای ۲۰ میلیارد ریال پروژه خیابان‌سازی در منطقه ۱۲ خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها، احداث محور اتصال محله عاشق آباد به امیرکبیر به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال و به طول یک هزار و ۵۰ متر است که یکی از مزایای اجرای این طرح خارج شدن شمال محله عاشق آباد از بن بست است، همچنین این محور به کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) در ساعات پیک ترافیک کمک خواهد کرد.

باقری اظهار کرد: احداث خیابان «فیروزه ۱» در شهرک نگین با مبلغ شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و به طول ۳۶۵ متر از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۲ است که اجرای آن در کاهش بار ترافیک خیابان‌های آزادگان تأثیر خواهد داشت و تردد را در این مسیر برای ساکنان شهرک نگین تسهیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خیابان معرفت در شهرک نگین یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد است که بنا بر درخواست ساکنان این محل، ساماندهی آن پس از بررسی‌های فنی در دستور کار واحد عمران منطقه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: عمیات اجرایی ساماندهی خیابان معرفت به طول ۲۷۵ متر آغاز شده و برای اجرای آن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 461433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.