افزایش ۸۰ میلیارد ریالی درآمد شهرداری قلعه تل باغملک

شهردار قلعه تل باغملک گفت: در آمد این شهرداری از ۲۰ میلیارد ریال منفی در سه سال پیش به ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است و این نشان از همت مسئولان این شهرداری برای خدمات رسانی به مردم دارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا ره‌انجام اظهار کرد: سال گذشته میزان درآمد این شهرداری ۵۸ میلیارد ریال بوده و با برنامه ریزی انجام شده این مبلغ تا پایان امسال به ۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر اضافه کرد: ماه آینده با رفع مشکل تعمیر دستگاه‌های سنگین زیر سازی، ۱۰ کوچه خاکی شهر آسفالت می‌شود، اما پروژه آسفالت و بهسازی روکش خیابان‌های اصلی تا پایان اصلاح شبکه آب شرب، امکان پذیر نیست چرا که موجب ازدست دادن منابع مالی و بیت‌المال می‌شود.

شهردار قلعه تل ضمن تاکید بر احداث همزمان سه پارک در محله‌های مختلف این شهر توضیح داد: هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین در محله کُردنشین این شهر برای احداث پارک معلم تملک شد و کار احداث آن در حال انجام است و همچنین پارک بانوان در محله تربیت بدنی و یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع پارک محله از محل تملک دارایی استانداری تأمین اعتبار شدند و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ره‌انجام به مشکل فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شهر قلعه اشاره کرد و گفت: کانالی به طول ۵۰۰ متر و عمق ۱.۵ متر در محله تختی این شهر به صورت سرپوشیده احداث و کانال بزرگ سیل بند محله کُردنشین به طول ۳۰۰ متر در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با شکایت معارضین در حال حاضر متوقف شده است.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از کانال‌های محله‌های تربیت بدنی، کردنشین و پشت سالن مدیریت بحران، مشکل دفع آب‌های سطحی شهر قلعه تل برای همیشه حل می‌شود که هر سه این پروژه‌ها از محل تملک دارایی و مدیریت بحران استان احداث شد.

شهردار قلعه تل تصریح کرد: بهره برداری از ساختمان چند منظوره مدیریت بحران قلعه تل، به دلیل مشکل حقوقی که با پیمانکار ایجاد شد به تأخیر افتاد و این پرونده در مراجع قضائی پیگیری می‌شود.

ره‌انجام اظهار کرد: برای احداث این سالن چند منظوره ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استانداری خوزستان جذب شد و همچنین ۶۰۰ متر زمین در مجاورت آن جهت احداث جایگاه بالگرد تملک شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 461410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.