"کرازی" به سود تلفیقی ۸۰۶ ریالی رسید

شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی ، در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه از سود ۸۰۶ریالی به ازای هرسهم خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از سنا، شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در اطلاعیه تلفیقی خود به سود عملیاتی ۹۶۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۹۶۷ میلیارد ریالی اشاره کرده است. این در حالی است که سود عملیاتی ۹۵۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۹۶۰ میلیارد ریالی شرکت اصلی محقق شده است.

این شرکت که سود انباشته شرکت اصلی را یک هزار و ۵۸۵ میلیارد ریالی اعلام کرده سود هر سهم را ۸۰۱ ریال اعلام کرد. این رقم در حالی اعلام شده است که سود انباشته تلفیقی آن به یک هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال رسید.

اهداف این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات شامل افزایش سودآوری همزمان با افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه‌های ثابت می‌شود. همچنین شرکت برای جهت تکمیل طرح‌های توسعه در حال مذاکره با بانک‌های مختلف در جهت تأمین نقدینگی بخشی از طرح است و در جهت تأمین مالی طرح ۲۴۰ تنی، پس از تکمیل قرارداد متعهد پذیره نویسی درخواست مجوز از سازمان بورس صورت خواهد گرفت.

سایر برنامه‌های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تأمین مالی طرح توسعه ٢۴٠ تنی است. همچنین ادغام شرکت‌های شیشه دارویی رازی و شیشه بسته بندی تاکستان در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

از سوی دیگر براساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت یکی از ضوابطی که ناشر نزد سازمان رعایت نکرده، مربوط به افشای تصمیمات نهایی در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 461400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.