هشدار بهزیستی به مراکز توانبخشی متخلف در ایام کرونایی

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌ها همچنین همایش‌ها در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان ممنوع است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری چنین مراسم‌های ممنوع است و مدیران مراکز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش ایمنا، مصطفی سراج با اشاره به اینکه برگزاری مراسم‌ها همچنین همایش‌ها در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان ممنوع است، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری چنین مراسم‌های ممنوع است و مدیران مراکز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی درباره برگزاری مراسم شب یلدا در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان خاطرنشان کرد: توصیه سازمان بهزیستی این است که همچنان محدویت‌ها رعایت شوند اما در صورتی که بخواهند یلدا را برگزار کنند با تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

سراج درباره آخرین وضعیت پرداخت چهارمین مرحله از کمک‌های سازمان بهزیستی در ایام کرونایی به حساب مراکز نگهداری و توانبخشی تصریح کرد: در این زمینه کارهای اجرایی به اتمام رسیده است و به زودی رقم ۵۰۰ هزار تومان برای هر مددجو به حساب مراکز برای تأمین اقلام بهداشتی از جمله ماسک و الکل واریز خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در رابطه با حضور مسئول فنی در مراکز خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغ شده حضور مسئول فنی در مراکز الزامی است و تحت هر شرایطی باید مسئول فنی در مرکز حضور پیدا کند.

بنابه گزارش تسنیم، وی گفت: در زمان غیر اداری نیز باید جانشین مسئول فنی در مراکز حضور داشته باشد که در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و با مدیر مرکز و مسئول مرکز برخورد می‌شود.

کد خبر 461390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.