توزیع اقلام بهداشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در سرعین

شهردار سرعین گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری در حدود ۱۲۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده خریداری کرده و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد بین شهروندان توزیع کرده است.

روح الله هدایت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون شهرداری در چند مرحله ضدعفونی معابر را با همکاری سپاه، یگان امداد، نیروی انتظامی و نیروی زمینی ارتش انجام داده است.

وی افزود: در این مدت با مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری در حدود ۱۲۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده خریداری کرده و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در بین شهروندان سرعین توزیع کرده است.

شهردار سرعین عنوان کرد: طرح پایش شهروندان با هماهنگی ستاد کرونا شهرستان توسط شهرداری اجرا شده و اماکن مذهبی ضدعفونی شده و تعدادی ماسک تهیه شده و در مراسم نمازجمعه بین نمازگزاران توزیع شده است.

هدایت ادامه داد: شهرداری در این مدت همه معابر را با بکارگیری خودروهای آتش نشانی و چند دستگاه تانکر ضد عفونی کرده است و شرکت بخش خصوصی خودروی ضدعفونی کننده با بخار در اردبیل اختراع کرده بود که به صورت پایلوت کار ضدعفونی با این ماشین را از شهر سرعین آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در وضعیت قرمز شیوع کرونا در سرعین شماره تلفنی را برای تماس افراد سالخورده که توانایی حرکت و راه رفتن نداشتند، اختصاص داده بود تا در صورت تماس این شهروندان، شهرداری اقلام مورد نیاز آن‌ها را خریداری کرده و در منزل در اختیار آنان قرار دهد.

شهردار سرعین عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت کارکنان شهرداری و نیروهای خدمات شهری در این مدت همه اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده توسط مدیریت شهری به صورت مرتب در اختیار آنان قرارگرفته است و قبل از شروع فصل سرما پاکبانان در مقابل آنفولانزا واکسیناسیون شده‌اند.

هدایت خاطرنشان کرد: شهرداری سرعین یک دستگاه آمبولانس برای جابجای فوتی‌های مشکوک به بیماری کرونا در آرامستان این شهر مستقر کرده است و در این مدت همه مراحل کفن و دفن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت شرعی و بهداشتی توسط شهرداری و با همکاری و نظارت شبکه بهداشت انجام شده است.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل شیوع ویروس کرونا روی تابلوهای تبلیغات محیطی شهر بنرهای توصیه‌های آموزشی را نصب کرده است و از طریق فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی کرده است.

به گزارش ایمنا، شهر سرعین در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان واقع شده است.

کد خبر 461378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.