نظارت بر عملکرد شوراها جدی‌تر می‌شود

عضو کمیسیون کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: باید نظارت بر عملکرد شوراها با جدیت دنبال شود تا شاهد تخلفات در این نهاد نباشیم.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، جلال رشیدی کوچی به نظارت بر عملکرد شوراها اشاره و اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در حال بررسی است و سعی ما بر این بوده تا نقاط ضعف را برطرف کنیم تا افراد دارای تخصص و تعهد پا به عرصه بگذارند.

وی افزود: مهم‌تر از همه مباحث در امر انتخابات شوراها باید نظارت بر عملکرد این نهاد دقیق‌تر صورت بگیرد؛ چرا که اگر نظارت را در این زمینه تقویت کنیم با انتخاب مطلوبی که در مرحله انتخابات انجام می‌شود می‌توان یک شورای پویا و فعال را داشته باشیم.

عضو کمیسیون کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً اگر امر نظارت بر عملکرد شوراها جدی گرفته نشود به هر میزانی که اصلاح انتخابات هم صورت بگیرد باز برخی‌ها هستند که ذهنشان به سمت شکل‌گیری فساد سوق داده می‌شود.

رشیدی کوچی خاطرنشان کرد: متأسفانه در بحث شوراها فساد به سهولت می‌تواند شکل بگیرد که باید نظارت جدی تر شود که در کمیسیون امور داخلی و شوراها روی نظارت بر عملکرد پس از انتخاب افراد نیز ورود جدی خواهیم کرد تا در کنار اصلاح قانون انتخابات شوراها نظارت نیز شکل بگیرد.

کد خبر 461376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.